8 Ağustos 2008 Cuma

Günün Blog'u...


Dün birdenbire mail adresime Blograzzi'den yorum uyarıları düşmeye başladı. Açıkçası önce pek anlamadım. Gelen linke tıklayıp da sayfama gidince, çok keyifli yorumlarla karşılaştım. Bir tanesinde " :) Günün blogu, tebrikler" yazıyordu. Bu yorumlar, gururumu gıdıklamanın dışında yine bana bişey ifade etmeyince ana sayfaya gitmeye karar vedim ve gördüm ki "Divitim" 07.08.08 tarihinde Blograzzi'de günün blogu seçilmiş. Hayatımın diğer başarılarında belki bu kadar heyecanlanmamıştım. Sanki oskar almış gibi hissettim kendimi. :))) E bunun üzerine bi teşekkür konuşması gerekir di mi?

"Öncelikle hayatımın ışığı, enerjimin kaynağı, ruh eşim Kocişime, yazmam konusunda beni devamlı destekleyen kanımdan yakın ablalarıma, canımın canı anneme, yazılarıma konu olan herşeye ve elbette beni ana sayfaya taşıyan Blograzzi yetkililerine çok teşekkürler..."

Nasıl fiyakalı oldu, di mi? ;))

0 yorum:

Blog Widget by LinkWithin

Etiketlerim..

...

"Hayat, özellikle, yazılanları okumak, çekilenleri seyretmek ve tabii ki pişirilenleri yemek için çok kısa, biraz koşmak lazım... "
myspace graphics

Free Counters

Hayatın İçinden...

 

Divitim... | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates