8 Ocak 2009 Perşembe

Zafer ve Gurur (Pride and Glory)...


Filmin kapağını görünce, işte budur demiştim. Hollywood'un yeni jenerasyonunun en başarılılarından ikisinin - Edward Norton ve Colin Farrell - içinde olduğu bir film ancak zevkli bir gecenin işareti olabilir. Ancak sonuç, oyuncuları çıkart, iyi ifadeyle, idare eder.

Edward Norton'a karşı sempatim 1999 yılındaki, kesinlikle ölümsüz bir klasik olduğunu düşündüğüm, Fight Club'a dayanır. Zaten sonrasında da, Red Dragon, 25th Hour, The Italian Job, The Illusionist ve The Painted Veil ile grafiği hep ortalamanın üstünde olmuştur. Unutmadım ama The Incredible Hulk'ı ortalamayı düşürmesin diye liste dışında bırakmayı tercih ettim. :))

Diğer taraftan Colin Farrell'i de, Hart's War'da Bruce Willis'in karşısındaki performansı ile keşfetmiştim. Sonrasında da Phone Booth ve The Recruit ile seyir zevkime katkıda bulunmuştu.

Zafer ve Gurur'da (Pride and Glory), öldürülen 4 polis memuru ile ilgili araştırmanın hepsi polis olan baba, oğullar ve kayınbirader arasında sıkışması, iyi ve kötülerin aynı aileye ait olmasından doğan ekstra sorunlar ve bunlara eşlik eden karakterlerin, bana biraz zorlama ve eksik işlenmiş gibi gelen, kendi hikayeleri: hasta bir eş, boşanmakta olan bir çift, mutlu bir aile ve hepsini bir arada tutmaya çalışan baba.

İlgilenenler için filmin IMDB puanı 7,2 / 10. Ülkemizde vizyona giriş tarihi ise 30 Ocak 2009.

0 yorum:

Blog Widget by LinkWithin

Etiketlerim..

...

"Hayat, özellikle, yazılanları okumak, çekilenleri seyretmek ve tabii ki pişirilenleri yemek için çok kısa, biraz koşmak lazım... "
myspace graphics

Free Counters

Hayatın İçinden...

 

Divitim... | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates