Evlilik yıldönümümüzden kısa bir süre önce eşime, birbirimize hediye almak yerine, mevcut kampanyaları değerlendirerek televizyonumuzu değiştirme önerisinde bulundum, o da mantıklı bularak kabul etti.
Televizyonumuzu seçtik, hemen ertesi günde teslim ettiler. Bu sürece paralel bir de tv dolabı almak için TEPE HOME'a gittik. Alternatif 3-4 model arasından seçimimizi yaptık ve bize 1 ay sonrası -ki bu yarın oluyor - teslimat günü verdiler. Az önce, teslimat için saat bilgisi beklerken gelen telefonda bana üründe bir aksaklık olduğunu, teslimat için yeni tarihin 11 Mayıs olduğunu ilettiler.
Elbette ki beni arayan kişi direkt muhattabım değildi ama şu sorularımın cevabını veremediler:
- O aksaklık!! her ne ise, teslimat günü mü belli oldu?
- O nasıl bir aksaklıktır ki, 15 günlük ek bir süreye ihtiyaç duydular?
- Bu durumu telafi etmek için ne yapacaklar?
- Madem siparişlerini taahhüt ettikleri zamanda yetiştiremiyorlar, o zaman niye çarşaf çarşaf kampanya ilanı veriyorlar?
- Şu anda belki elim kolum bağlı olduğu için bişey yapamıyorum ama tüm benim gibi mağdur olan tüketicilerden yayılacak olumsuz referans onlar için bişey ifade etmiyor mu?
- Şu anda belki elim kolum bağlı olduğu için bişey yapamıyorum ama tüm benim gibi mağdur olan tüketicilerden yayılacak olumsuz referans onlar için bişey ifade etmiyor mu?
Bir daha Tepe Home'mu, aman derim...
1 yorum:
selam,
zaten biraz da pahalı satmıyorlar mı sizce de? ben de beğenirim bazı aksesuarlarını bazen ama almadım hiç, başka yerlerde benzerleri daha makul fiyatlara var.
Yorum Gönder